Wednesday, 28 September 2011

Dinner Kami Yang Gah..!



kisah satu malam..
iaitu di mana kami ber dinner..
dinner y gah..
yeee... sangat gah..!
haha..
biasanya kalau org pegi dinner, mesti melaram kn..
begitu juga dgn kami..
meh tgok outfit kami pada malam itu..


aha... ini dia yang pertama..
jue nama dia..
nama manja juliju.. haha..
ok..
firstly mak nak cter pasal outfit beliau..
nyah baca tau ap mak ngomel ni...
mula2.. kita lihat jaket yg dipakai beliau...
uiihh.. tu diaaa..
bukan calang2 jakat tu..
jaket dbanquers yg bukan semua org boleh memilikinya..
dengan kain yang bermutu tinggi lagi..
lepas tu lihat pulak tshirt dalam kaler merah tu..
tu pun haa..
jgn pdg sebelah mata..
tshirt berjenama levis kau..
original taw....! bukan RM5 beli kat pasa meru tu..
lepas tu ha..
ce tgok tudung dye plak..
kalau korg perasan lah kan.. 
kain tudung tu..
mana nak dapat kat msia ni..
import khas.. sutera china..!
tu tu.. spek tu.. tu diaaa...
bertatahkan berlian2 an..
cuma gambo ni kecik.. tu tk pasan sangat..
import jugak tu... 


hah.. yg ni sorg lagi ni..
hampir2 menang anugerah pakaian terbaik..
masuk la senarai top 10..
nama beliau fatihah..
tapi glemer punya pasal jadi cheq..
ok..
skang meh tgok baju beliau..
cm juliju tadi, cheq juga memilih utk mengenakan jaket yg sama...
kalo semua nak tw..
pemakaian jaket dbanquers menjadi trend yg sangat popular ketika ini ye..
kendian.. ce usha tudung beliau pulak..
uih.. cheq pun tk nk kalah..
kain tudung tu..
import dari paris tu..
memang bermutu tinggi..
kalo kene brooch pun tk kn berlubang..


hah..!
kalo tadi cheq hampir2 di nobatkan pakaian terbaik kan..
mesti korg tertanya2 sape pemenangnye..??
kan..kan..kan..
ini lah dia org nye..
tarraaaa...!
nama..? hmm.. ak ase tk yah kot..
korg kenai dh beliau ni..
ahahaha..
ok..
jom tgok baju dye..
mle2 tgok cardigan putih dye tu..
tu kalo tak salah di tempah khas utk dinner kali ini..
sponsor khas dr designer terkenal malaysia..
pastu tgok tdung dye tu ha..
nampak cm biasa je kan..?
tapi jgn maen2 tu..
di terbangkan khas dari NYC..
lpas tu.. nampak tk brooch y kilau2 tu..
haaa.. y tu from habib jewels... hehe..

selesai dh bab2 baju en.. meh tgok aktiviti2 pada malam itu..


 aktiviti ni di panggil 'ak nak sket sirap kau..'
acara ni sangat menarik kerana hanya sirap juliju y di sedut...


aktiviti ke 2 malam itu..
'mari tunggu menunggu..'
aktiviti dilakukan ketika para tetamu bosan menanti makanan tiba..
caranya adalah dengan menanti abg waiter menghantar makanan 
sepinggan demi sepinggan..


ni plak aktiviti ke 3..
nama nya 'mari menyorok di sebalik milo..'
aktiviti ni hanya di khaskan kepada si pemilik milo sahaja..
cheq la pemilik tersebut..
beliau telah menyorok dengan jayanya..
serius kami tak jumpa beliau.. 
sehingga lah semua org mengalah utk mencari barulah cheq keluar dari sebalik milonya..
tahniah cheq!

seterusnya nikmatilah sedikit sebanyak gambar yang sempat di tangkap sepanjang majlis berlangsung..
penat kitorg tangkap gambar2 ni tw.. pnye lah pantas an tuntas mereka lari..
hah.. tengok...tengok..
cheq yg penuh bergaya..






 cik juliju yg fokus..!
 cik juliju versi riang ria hari raya..
 aksesori tambahan..
 cheq y hot..



 selipar mahal..
 jaoh menung tu bang.. hehe..
 turut hadir...mak cik air sigai (berbaju oren)

aku kata : gah kan..??

Thursday, 8 September 2011

...........


AMARAN : CERITA INI TIDAK MENARIK DAN NTAH HAPE2. SILA ABAIKAN. TERIMAS.

tw tk.. ak dh bnyk kli egtkn diri sendiri..

jgn nk menyebok sgt la kan hal org laen.. tpi..

ak still menyebok jugak..

mmg ak ni mke penyebok la kot..

ak bukan jenis org y bersifat ke'caring' an..

ak tk reti pun.. so ble ak start amek tw,

ak rse ak dh melebih3...

ad 
petua nk hilangkan perasaan menyebok y tgi ni..?

HAHA*ok..gelak tk ikhlas..

mulai skang.. ak akn try tk nk sebok lbeh2..!

err... tp sbnrnye bnyk kali dh ak punya mulai skang..

ah..! tk ksh r..

kali ni mesti btol2 jadi..


ak suka dengar masalah org laen..

sgt suka lbeh2 lg bila ak mmpu tolong mereka2 ni..

tp tu lah..

kadang2 ak ase ak dh over the limit lah..

sampaikan ak bole suruh ap y deorg ptot buat n tk..

means,ak ptot bg cadangan SAHAJA..

bukan dok ngarah2.. ye tk..?

kepada semua..

ak mintak maaf gil2..

ak tk dk maksud nak masuk campur dlm hal2 korg..

kadang2 ak tk pk pun ap korg pk..

ad org kata maaf tu tk dpt nk ubah ap2..

tp..ap lagi y ak boleh buat...

sorry semua..

aku kata : maaf semua.. selama ni ak hanya nak anda2 semua gumbira2.. =(