Saturday, 4 February 2012



HARI BLURRRR...

Assalamualaikum~

dengan harapan yg bergunung3 tinggi..kteorg ke mchg...
lain yang dicari.. lain yg berjumpa..
antaranya..

PAYUNG
tapi itu pun setelah penat tawaf satu kedai..

BAWANG MERAH
rm2 sekati.. banyak gler.. mkn bwg lah hr2 nampak gayanya..


BAWANG BESAR
ni pun rm 2 jugak.. banyaknya bawang lahaii..

tp2.. aku nak cerita ni.. kisah bawang.. tak tw lah mcm mana kan.. tp sbb pk cik giling tu drift laju sgt sampaikan sebijik bwg besa yg mmg btol2 besa jatuh sebijik kat dlm giling.. nseb tk dk orang.. start jatuh kat blakang skali then tros bergolek2 ke depan.. ini buktinya..
incik bawang yg kesian~


haa.. dan mcm2 lg lh.. aku nak tunjuk gamba bawang tu je sebenarnya..


aku kata : sian..