Saturday, 24 November 2012

Hidup Penuh Semangat !

Assalamualaikum w.b.t ..

Yosh ! Berita terkini hiburan sensasi massi ! haaa.. Jangan memain kome..
Kali ni memang aku nak membebel panjang.. sepanjang kacang panjang.. bla bla bla..

Seumur hidup aku yg berumur sweet 20 ni belum lagi aku cuba travel sorang sorang.. makanya aku akan cuba juga.. harus cuba! mesti cuba! kene cubaaaaa!! alkisah.. sem depan aku sem akhir.. fuyoo senior.. haha.. ceritanya lagi atas sebab musabab kebab yang tertentu aku harus ! mesti ! perlu ! travel seorang diri dari..

KL ------------------------->>> RED LAND 





Ooo.. terima kasih terima kasih.. amat saya hargai itu.. Terharu pula rasanya dengan sokongan yg diberikan.. *lap lap air mata*


Ada jugak aku try2 test market kat bapak aku tanya kot kot lah beliau nak nganto.. nampaknya market tak memberangsangkan ye para penonton.. haihhh.. mengeluh seketika cuma.. angkara stress itu aku pun ajak mak pergi beli tiket lantas membaham cool blog dan sizzling mee.. hahahaha! habes sudah di situ..wang..

tapi itu semua tidak menjadi penghalang ! aku harus positif ! ya ! positif sepositif positifnya ! aku sahut cabaran ini.. tiket pun sudah ku beli.. tidak akan ku gentar dengan cabaran yg sekelumit cuma ni.. haha.. Semoga aku selamat sampai ke destinasi.. amin.. doakan aku taw ! wish me luck ! ( tapi kalau korang baca post ni saat saat aku dah sampai tanah merah tak payah lah,, tak valid dah... =..=)

apa apahal pun semangat itu penting ! ingat ! semangat ! yeah !

Hidup penuh semangat..
lalalalalalalalalala..
hey ! hey ! hey !

aku kata : positifnya lah.........

No comments:

Post a Comment