Monday 26 November 2012

Walking With A Car


Biar cerita dah beberapa hari berlalu pun tapi cerita tetap cerita kan.. Aku tak egt tarikh serta malas nak rujuk kembali bila.. Apa yang pasti hari tu aku berlibur liburan di Putrajaya.. bersama sama teman teman tersayang Cheq dan Jue tak lupa juga Si Dia yang Jue cintai.. Ahaks !

Masa Cheq tak ada, aku lah boss ! Duduk di seat belakang di dalam kereta yang sebesa alam mau nya tak bajet boss ! haha.. Tapi ada jugak kekurangan di sebalik kesenangan tersebut.. Aku kena menghayati dulu drama lakonan Incik Driver dan Puan Driver.. Macam macam aksi kau tau.. dari aksi bermanja manja sampai bergaduh gaduhan.. Sampai satu tahap aku rasa nak hantuk kan aje mereka berdua.. hoho..
Tapi aku releks je.. Aku tak nak pening pening kan kepala.. Aku nak enjoy ! Hilangkan stress.. Yeah !
Sukati korang lah nak gaduh sampai baling baling stereng pun.. asal tak kena aku sudah.. haha..

                                         

Lokasi pertama ke rumah Su Mah Cheq kat Bandar Saujana Putra (kalau tak silap lahh..^^) Amek Cheq si tuan puteri meri dan ke Alamanda.. hah ! Masa nak parking tu, sweet couple depan ni sebok pi usha makcik kelisa tu.. yeke kelisa? kot lah.. diorang kata mak cik tu comel lah.. lepas tu acah acah kan mak cik tu masa dia lari.. Tak ada keje kan.. Masa mencemburui tak sempat pun nak jelajah betul betul.. sempat makan je lahh.. Kenny Rogers kau ! Harganya seperti seminggu punya belanja makan ! haha.. tapi tak pe.. Sekali sekala..

Kemudiannya kami berlepas ke masjid Putrajaya.. Asar.. Tapi ada sesuatu yang tak di ingini berlaku.. Jadinya kami pun terlambat lah sedikit.. Kau kena paham.. Perempuan kalau nak solat kene bukak tudung lagi.. pilih telekung.. bukan boleh maen pakai amek aje.. nak pakai lagi.. lipat kembali telekung.. mekap mekap sket.. jaga imej.. pakai tudung balik.. kan banyak kerja tu.. tak mudah jadi wanita.. taw ?! Aku sarankan kepada lelaki lelaki yang menunngu wanita yang solat tu harap banyak bersabar dan jangan emosi emosi.. Siapa yang nak lambat.. Semua orang pun nak cepat kannnn.. ^^

Pergi tasik bawah tu buat photoshoot kejap.. tapi handphone aku canggih sangat.. tak dapat lah aku tampilkan gambar gambar nya di sini.. maaf.. T.T lepastu balik lah apa lagi.. Kami baby baby girl ayah dan abah tak dapat kebenaran balik malam malam..

haa.. itu saja kisah kali ini..overall I enjoy it.. Bersyukur dengan apa yang ada sekarang sebelum kita kehilangan.. peace yo !



aku kata : kalau lah.. *dreaming*

No comments:

Post a Comment