Wednesday 13 March 2013

Jiwa Jiwa Luka


Dulu kan.. aku selalu kata..

"Aku sanggup lagi sakit hati dari sakit fizikal"

hah ! itu dulu.. mungkin waktu tu aku tak rasa lagi sakit hati yg sebenar..
kini baru aku mengerti.. sungguh sakit hati itu mmg sakit.. pedih.. rasa terluka.. terkilan..
sampai kan nak tidur pun terasa tk nak lelap mata ni..

kalau luka ke boleh letak ubat cepat baik.. sakit hati nanti mati ! hahahaha XD

Semakin lama kita berada di muka bumi ni semakin banyak ujian yang melanda. Jangan sekali kali salahkan ujian dan cabaran yg dtg. Itu semua anugerah dariNYA.

kawan kawan, kalau kata kita tak tertahan sakit di hati aku cadangkan luahkan pada yang kita percaya.

aku buat ! aku call dia ! errr.. atau mungkin itu hanya satu alasan semata ???
hahahahaha... no komen~

apa apa pun yang paling terbaik kita kembali kepada Yang Maha Mendengar..
DIA Yang Maha Mengetahui.. Mungkin kita diberi ujian kerana Allah rindukan kita.. rindukan nak kita datang padanya.. (ceramah sikit ^^)

SEMOGA ANDA SEMUA BIJAK MENANGANI MASALAH EMOSI. :)



aku kata : sungguh ! penat bermain emosi. penatnya kalah penat pergi latihan medan yang tak tidur tiga hari tuh !



1 comment: