Sunday, 11 December 2011

...kau aku tidak di takdirkan bersama...

tak sangka btol lah..
cepat betul masa berlalu..
cm semalam kita kenal ye tk..
kau tgok aku..aku intai2 kau..
hmmm..
*termenung kejap ke luar jendela

 termenung
jendela
yg ni pun jendela jugak..

aku gila syg ah kat kau..!
dah bertahun-tahun tahun tahun tahun dan tahun2 kita bersama..
mana aku gi kau mesti ada..
anytime and anywhere..
kau pun dah melekat ngn aku kan.. :)

tam tam. teman aku berbloging :)

ok..tinggalkan tam tam..
kita sambung..
tapi..
sampai jua saat kita berpisah..
ishk3...
aku sebolehnya tak nak buang kau..
tapi.. kau sendiri taw kan..
kau tu mmg bnyk bg masalah kat aku..
menyakitkan kn aku..
dah nak buat macam mna lagi..
kita terpaksa...!

ouch..! its hurt..!

dah lama dah aku bersaba..
sejak time aku spm lg kau seksa aku kan..
pastu bila aku acah2 nak tinggalkan kau je kau jadi baik kan..
ok fine..!
aku bg kau 2nd chance..!
tapi kejap je kau baik..
pastu kau buat balik perangai lama..
dgr ni..
aku dh mlas nak tahan sakit ni lagi..

akhirnya aku mampu jugak buat keputusan..
aku tabahkan hati..
kuat kan langkah kaki nak buang kau jauh2..
cukup la apa kau dah bagi kat aku selama ni.
dgn sokongan kwn2, aku pegi jugak buat perhitungan terakhir ngan kau..
*ceewwwaahhhh..!
arghhhh...!!!

kini.. aku happy balik tanpa kau..
walaupun luka tu lambat sket la kan nak sembuh..
tk pe..!
aku boleh bertahan..!
tak ada lagi kau yg menyakitkan..
akhir kata dari aku..

SELAMAT TINGGAL GIGI..!

cik kam muka bahagia..

oohh..!
lupa..
terima kasih sbb selama ni tolong aku hancurkan makanan..

dalam kenangan~


aku kata: jasamu akan di kenang, kenang daku dalam doamu (pinjam ayat bdk katil sebelah)
ohh2.. dan2.. thanx to dr gigi yg tolong cbutkan..
lagi..thanx kat zaty n jue y sudi teman aku g klinik gigi machang tuuuuu.. =))))

2 comments:

  1. aq pon ade jugak.. teman g klinik gg machang g tampal gg rtu... hahaahahaha (nak jugak ;p)

    ReplyDelete